Australia here we come! - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Nelis, Hiske, Dani & Stan Holst - WaarBenJij.nu Australia here we come! - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Nelis, Hiske, Dani & Stan Holst - WaarBenJij.nu

Australia here we come!

Door: Hiske

Blijf op de hoogte en volg Nelis, Hiske, Dani & Stan

29 November 2012 | Nederland, Wormerveer

Nelis en ik hebben onze laatste werkdag gehad en Dani heeft nu zijn afscheid op het kinderdagverblijf. De laatste spullen worden ingepakt en het huis wordt nog helemaal schoongemaakt want vanavond is het dan eindelijk zover: we gaan op vakantie! Om 18:00 uur gaan we naar Schiphol en om 21:00 uur vanavond vertrekt onze vlucht naar Singapore. Daar zullen we na 13,5 uur vliegen aankomen. Na 5 uur te moeten wachten zullen we dan doorvliegen naar Darwin, waar we om 4:30 uur zaterdagochtend aan zullen komen.
De eerste 2 nachten zitten we in een B&B in Darwin en vanaf maandag hebben we een camper die de komende 2 maanden ons huis zal zijn.
Helaas gaan we wel met een dubbel gevoel op vakantie vanwege de gezondheid van mijn vader maar we proberen er toch zoveel mogelijk van te genieten! En heit, we zien je over 2 maanden!

• 29 November 2012 - 13:57

Ienske:

Veel plezier en geniet er maar goed van.

Wij zien jullie weer in April tot dan.

groetjes Henk en Ienske

• 29 November 2012 - 15:49

Erwin:

Heel veel plezier, we zullen je missen hier op kantoor.
    Wie moet nu de plantjes water geven.

• 29 November 2012 - 16:24

Lieke:

Heel veel plezier! Zullen jullie missen!
    XX

• 29 November 2012 - 17:04

Nathan:

Gaaf dat jullie gaan, niet dat jullie gaan maar dat jullie zo'n mooie reis gaan maken! Heel veel plezier!

• 29 November 2012 - 17:44

Nilco:

Heel veel plezier op jullie rondreis. Kijk uit naar de foto's.
    Tot over een paar maanden.

gr Nilco

• 29 November 2012 - 18:02

Heit:

Geniet ervan en tot over twee maanden.

• 29 November 2012 - 20:21

Paul Beerepoot:

Mis je nu al(sorry Nelis), heb heel veel lol samen en geniet ervan

Goede reis

Paulus

• 29 November 2012 - 21:24

Chantal Bol:

Oeioeioei...jullie reis is nu echt begonnen want juliie zitten in het vliegtuig!!
    EEN HELE GOEDE REIS, HEEL VEEL PLEZIER EN GENIET VAN ELKAAR!!!!

Groetjes van Roberto, Chantal & Danilo

• 29 November 2012 - 22:05

Jiles En Annie:

Hallo Familie Holst,
    Wij hopen dat jullie een fijne tijd mogen hebben daar in de verte.
    Het is inderdaad een reis met vele gevoelens die weer naar boven komen, bij ons ook.
    Ik heb toen nog al wat berichten verzonden ivm het overleijden van oom Hans.
    Laten we het beste ervan gaan hopen.

veel plezier daar.

Groetjes Annie en oompje

• 30 November 2012 - 17:34

MPTSM:

Lieve mensen, heel veel geluk en plezier daar!! Maak er wat moois van en wij gaan meeleven via jullie verslag de komende tijd. De verwachtingen van je schrijfkunsten zijn hooggespannen na het vorige verslag!! Geniet ervan!! Liefs MPTSM

• 03 December 2012 - 21:10

Josine:

Jullie missen niks hier! Alleen Sinterklaas maar die heeft wat achtergelaten voor jullie hoor! Veel plezier ,xxx Jomax

• 24 December 2012 - 21:13

Jan Faber: