Bye Bye Australia - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Nelis, Hiske, Dani & Stan Holst - WaarBenJij.nu Bye Bye Australia - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Nelis, Hiske, Dani & Stan Holst - WaarBenJij.nu

Bye Bye Australia

Door: Hiske

Blijf op de hoogte en volg Nelis, Hiske, Dani & Stan

25 Januari 2013 | Nederland, Wormerveer

Woensdag hebben we onze laatste dag in Fremantle doorgebracht met het schoonmaken van de camper (wat absoluut nodig was), nog even lekker van de zon genieten en natuurlijk zwemmen.
Donderdag was het dan zover: we gaan naar huis. 's Ochtends hebben we alle spullen ingepakt en zijn we naar het depot van de camperverhuurder gereden. Daar hebben ze een uitgebreide inspectie gedaan en uiteindelijk hoefden we gelukkig alleen maar de administratiekosten voor de schade te betalen. Vervolgens zijn we met de taxi naar het vliegveld gebracht en daar hebben we nog een aantal uren moeten wachten voordat onze vlucht uiteindelijk om 16:30 uur vertrok. Na een korte overstap in Kuala Lumpur zijn we vanmorgen om 5:45 uur weer veilig teruggekeerd op (een zeer koude) Nederlandse bodem. Dani heeft zich gedurende de reis weer voorbeeldig gedragen, dus daar zijn wij natuurlijk supertrots op. We hadden nog wel een tegenvaller bij thuiskomst want de cv-ketel bleek uit te zijn en dus was het maar 4,5(!) graad in huis! Dit hebben we snel gefixt en uiteindelijk zaten we aan het einde van de ochtend weer in een warm huis.

We hebben de afgelopen 2 maanden veel gezien en gedaan, we hebben weer een geweldige tijd gehad.

Iedereen bedankt voor het volgen!

• 25 Januari 2013 - 11:16

Sandra:

Ha die Hiske,

Welkkom terug in ons koude kikkerlandje. Ik heb weer genoten van jullie reisverhalen. Wat hebben jullie veel meegemaakt. Wat een geweldige ervaring. Geniet nog effe lekker na en nog gefeliciteerd met het blijde nieuws.

Groetjes van Sandra

• 25 Januari 2013 - 12:33

Dave Hetty Nikki En Vince:

Bedankt voor de reisverhalen, welkom veilig thuis in het koude Nederland! groetjes uit Brabant

• 25 Januari 2013 - 13:50

Wietske:

Genoten van jullie belevenissen. Fantastisch dat jullie deze reis met zijn drietjes (eigenlijk 4 nu) te hebben gemaakt. Maar ook wel weer fijn dat jullie weer thuis zijn. We komen als het mag snel weer een keertje langs. Liefs van ons

• 25 Januari 2013 - 17:00

Paulus Beer:

Goed te horen dat je weer veilig thuis bent

• 25 Januari 2013 - 19:23

Cindy:

Hallo,
    Erg leuk om jullie reisverhalen weer te lezen. Super om te lezen dat jullie zo genieten. Nu weer terug in de eigen cultuur. Geniet nog lang na van de ervaringen samen. Groeten.

• 26 Januari 2013 - 14:36

Masja:

Hoi hoi, welkom thuis in de kou! We spreken elkaar snel!

groetjes van de Beerepootjes

• 30 Januari 2013 - 12:04

Helga Hogenkamp:

Hallo Hiske,

Zou ik je wat praktische vragen mogen stellen over jullie gemaakte trip? Zoals camperhuur / bushcampingsites etc.

Hartelijke groet,
    Helga Hogenkamp