De laatste dagen van onze huwelijksreis - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Nelis, Hiske, Dani & Stan Holst - WaarBenJij.nu De laatste dagen van onze huwelijksreis - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Nelis, Hiske, Dani & Stan Holst - WaarBenJij.nu

De laatste dagen van onze huwelijksreis

Door: Nelis & Hiske

Blijf op de hoogte en volg Nelis, Hiske, Dani & Stan

04 Maart 2010 | Nederland, Wormerveer

Zaterdagochtend hebben we gewinkeld in Willemstad en nog wat mooie dingen gekocht. 's Middags zijn we, zoals vele andere dagen, lekker naar het strand geweest. Dit keer naar Cas Abou. Weer een mooi strand waar we heerlijk konden zonnen en snorkelen. We zijn hier gebleven totdat de zon onderging en vervolgens zijn we teruggereden naar Willemstad, naar het winkelcentrum Zuikertuin. Daar hebben we lekker wat gegeten bij restaurant Sambal waar we ondertussen van live muziek konden genieten. Niet te laat terug naar ons hotel want zondag moeten we erg vroeg op om naar Klein Curacao te gaan.
De volgende dag ging om 5:00 uur de wekker en zijn we naar het centrum van Willemstad gereden. Daar vertrok om 6:00 uur ons zeilschip, Insulinde, richting het eiland Klein Curacao. Hiske was blij dat ze reistabletjes ingenomen had want het was een tocht met hoge golven, en het bleek dat de zee nu nog rustig was!! Om 8:30 uur kwamen we bij het eiland aan en werden we met een klein bootje naar het strand gebracht. Daar hebben we de hele ochtend doorgebracht. We zijn nog een stukje over het eiland gelopen naar een oude vuurtoren en een scheepswrak en verder hebben we van de zon genoten en gesnorkeld. Tijdens het snorkelen hebben we schildpadden gezien, erg gaaf. Aan het begin van de middag werden we weer opgehaald en naar het schip gebracht waar een heerlijke lunch op ons stond te wachten. Daarna zijn wij op het schip gebleven om te zonnen en halverwege de middag zijn de zeilen gehesen en zijn we teruggevaren richting Curacao. Onderweg hebben we twee keer een groep dolfijnen gezien, wat niet vaak voorkomt. Ook hadden we een prachtige zonsondergang en zagen we ook nog eens de volle maan opkomen. Een beter einde van onze huwelijksreis hadden we ons niet kunnen wensen!!
Maandag zijn we nog naar het strand geweest en 's middags was het dan echt zover: we moesten naar het vliegveld. Daar onze huurauto afgeleverd en ingecheckt voor de vlucht. We hadden een groot vliegtuig, wat helemaal vol zat en met een eigen videosysteem. Dus de hele nacht hebben we films gekeken en om 7:30 uur Nederlandse tijd zijn we weer veilig geland op Schiphol, waar we opgewacht werden door onze familie.

We willen iedereen bedanken voor de vele reacties die we gekregen hebben. We hebben een prachtige reis gehad die we niet snel zullen vergeten!!

• 04 Maart 2010 - 18:31

Bauke En Floortje:

Lieve Hiske en Nelis,
    Welkom thuis.
    Wat een romantisch einde van jullie avontuurlijke huwelijksreis.
    We hebben echt genoten van jullie verhalen, gelukkig zijn jullie heelhuids thuis gekomen! Als jullie huwelijk net zo spannend wordt hoeven jullie je in ieder geval niet te vervelen!
    Dikke kus.

• 04 Maart 2010 - 19:20

Ewout:

dik aan het chille moet je nagaan heb ik gewoon een halfjaar keihard gewerkt heb ahhahaha masterlijk ouwe moet echt even meeten als je thuis bent

• 05 Maart 2010 - 08:54

Masja:

Echt leuk om jullie gevolgd te hebben. Hoog tijd voor een meeting.
    groet, Mas

• 08 Maart 2010 - 16:15

Cindy:

Whaah...ik had echt een stuk getypt. Nu is het kwijt.
    Het kwam erop neer dat ik het geweldig vond om de verslagen te lezen en foto's te zien...en natuurlijk om jullie op ons vertrouwde plekje weer tegen te komen.
    Tot gauw.